20090623

Livet är fullt nu

Imorgon kommer min amerikanske vänninas dotter och ska bo med oss en månad. Jag har bara träffat Kayla två gånger och ganska kort så det blir en chans att lära känna en ung människa på väg ut i livet.
På fredag kommer de första 25 och på lördag är vi 35 personer som sover och bor hemma hos oss - och jag har bara träffat 3 av dem förut! Det är mina gilleskamrater från World of Warcraft, personer som jag har prata med flera gånger varje vecka i snart 2 år... ålder 15-45, danskar, svenskar, norrmän, litauer, engelsmän, belgare... hur häftigt som helst. En slags teambuilding med ett team som redan funkar, men som givetvis kan bli bättre! Det kan alla team.

Och samtidigt ligger barnens farmor på sjukhuset, det ser illa ut den här gången. Livet innehåller så mycket...

Inga kommentarer: